Aankomst in Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van RemcoKarinTimme Pasman - WaarBenJij.nu Aankomst in Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van RemcoKarinTimme Pasman - WaarBenJij.nu

Aankomst in Australie

Door: Timme

Blijf op de hoogte en volg RemcoKarinTimme

26 Juni 2008 | Australië, Sydney

Ik ben aangekomen in Australie! Na een lange vlucht en een stopover in Singapore ben ik nu in Sydney.

In Singapore hebben we een nachtje geslapen en zijn we naar de Singapore Zoo geweest. Een mooie dierentuin, met name vanwege de tropische omgeving. Het hoogtepunt was dat ik een kus heb gekregen van een zeeleeuw (in de zeeleeuwenshow). Dieptepunt was de geweldige tropische regenbui, hoewel dat eigenlijk wel heel spannend was en ik samen met papa en maman binnen zat. Na een uurtje was dat weer voorbij en konden we weer verder. Het mooist vond ik de giraffen, maar dat is dan ook mijn lievelingsdier.

In Sydney zijn we een appartement ingetrokken, midden in het centrum. Dat was een mooie uitvalsbasis voor het zoeken naar een camper en het bezichtigen van Sydney: de Opera House, Harbour Bridge, Botanical Gardens, Circular Quay, Bondi Beach. Het is hier wel koeler dan in Singapore (gelukkig maar), maar bijna elke dag mooi weer. Het is nu ook gelukt een camper te vinden, dat wordt ons nieuwe huis voor de komende 7 maanden! We hebben ook al een echte Australische BBQ gehad, bij Justin die papa nog van vroeger kent. Hoewel de zee hier vrij koud is, wordt er nog veel gesurft. Als ik later groot ben, ga ik dat ook doen...

Groetjes en zoals ze hier zeggen: no worries mate!

Timme
(en Remco en Karin)

• 02 Juli 2008 - 08:26

De Van Der Leeuwtjes:

Joehoe!!!

Harstikke sjiek dat jullie gezond en wel aangekomen zijn in het schitterende Austalie.Zullen jullie zeker proberen te volgen en wensen jullie een geweldig avontuur.
    Dikke knuffel voor Timme