nieuwe foto's 2 - Reisverslag uit Mackay, Australië van RemcoKarinTimme Pasman - WaarBenJij.nu nieuwe foto's 2 - Reisverslag uit Mackay, Australië van RemcoKarinTimme Pasman - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's 2

Door: Timme

Blijf op de hoogte en volg RemcoKarinTimme

11 Juli 2008 | Australië, Mackay

Lieve mensen uit het koude kikkerlandje

Mama heeft nieuwe foto's op picasaweb.google.com/remcopasman. In het album Australie2.
De verhalen komen snel maar ik ga nu weer rijden. We gaan naar platypus kijken.
Het is hier ook koud s'nachts, zo'n 6 graden maar ik lig lekker bij papa en mama in bed :-) anders krijg ik het koud...Iedereen zei dat het hier heel heet zou zijn maar ik heb het nog niet gevoeld.

Tot gauw
Timme

• 13 Juli 2008 - 07:26

Petra & Chris:

Wat een gave foto's zeg van Timme als Crocodile Hunter en samen met Rem met Koala. Hoe is het rijden? Kilometers eten of toch ook een beetje rustig aan. Heel veel plezier en hopelijk wordt het een beetje warmer als jullie noordelijker komen. Liefs van Aniek, Lisa, Petra en Christian

• 14 Juli 2008 - 07:53

Robin:

Gefeliciteerd met je 1e verjaardag Timme!Geniet van de gave en mooie dingen daar en binnenkort van het zonnetje!? Groetjes erna en rob

• 14 Juli 2008 - 09:24

Hieperdepiep Hoera!!:

Van Harte Proficiat met je 1ste Verjaardag!
    Leuk kadootje zo'n tof reisje samen met ouders met je verjaardag. Zijn benieuwd waar het je het volgend jaar gaat met je verjaardag(haha).
    Karin & Remco ook jullie van Harte Gefelicteerd met jullie zoons verjaardag.
    De buurtjes uit Elsloo

• 14 Juli 2008 - 10:05

Marinette:

Hallo Timme en paspa en mama

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, wilde we hem eerst samen vieren maar nu mag jij dat lekker doen in het verre Australie.
    Heel veel plezier en tot de volgende keer
    Verjaardagsknuffel van Marinette

• 14 Juli 2008 - 16:45

Peet & Chris:

Hieperdepiep Hoera. Timme jarig!
    1 kaarsje op een taartje tussen eucalyptusbomen en kangaroes of gewoon naast de BBQ? Lieve Timme, een hele fijne dag en natuurlijk ook voor je pap en mam. Liefs en knuffel,
    Aniek, Lisa, Petra en Christian

• 17 Juli 2008 - 10:19

Collin Willé:

Timme,

Een beetje laat maar toch nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je het heel leuk heb gehad.

Collin Willé

• 17 Juli 2008 - 10:19

Collin Willé:

Timme,

Collin Willé

• 19 Juli 2008 - 19:24

Neva, Johan En Manon:

Hallo Timme, Karin en Remco,

Wat een spannende dingen maken jullie mee! En wauw, Timme kan zelfs staan achter het stuur. Veel plezier met jullie rondreis!

Neva, Johan en Manon