eindelijk een update, austr is ook crimineel - Reisverslag uit Esperance, Australië van RemcoKarinTimme Pasman - WaarBenJij.nu eindelijk een update, austr is ook crimineel - Reisverslag uit Esperance, Australië van RemcoKarinTimme Pasman - WaarBenJij.nu

eindelijk een update, austr is ook crimineel

Door: Timme

Blijf op de hoogte en volg RemcoKarinTimme

20 Oktober 2008 | Australië, Esperance

Hoi allemaal

Eindelijk weer een update. Heeft even geduurd maar helaas is onze laptop gestolen en nog wat andere zaken(videobandjes van Timme's 1e jaar waarvan de back up op de laptop stond :-(. )Inmiddels is er een nieuwe laptop en met terugwerkende kracht het verslag bijgesreven.
Voor de rest vermaken wij ons nogsteeds super maar verlangen ookwel weer naar een weekje thuis...
Veel liefs uit esperance

• 21 Oktober 2008 - 20:53

Loek:

wat een klootzakken die australiërs. Als we er wonen zal ik ze persoonlijk allemaal aanspreken op hun criminele gedrag!

Jammer van de foto's en filmpjes van Timme.

Maar zoasl ze in ozzie zeggen: No worries mate!

Veel plezier nog.

• 10 November 2008 - 22:06

Radomir:

Ik zie dat jullie het nog steeds goed naar je zin hebben. Jammer van je laptop en vooral de content.

Hoop dat je e.e.a. nog op je USB stick heb gezet!

Verlangen naar een weekje thuis??? Als ik hier naar buiten kijk dan verlang ik vooral naar een weekje "Down South"

Groet